Transferuri private la Paris, CDG, Orly, Beauvais, Disneyland Transferuri Aeroporturi Disneyland Excursii Paris Contacte
En   Fr   It   Ru   Ro   Es  
Mob:+33675305439
Tel:+33675305439
Mail:office@aeroshuttletransfers.org

Termeni si conditii

 Termenii și condițiile - AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS 


Conditii de transport  pentru clienti si bagajele lor la destinatiile pre-determinate prin care  AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS efectueaza transferurile si este operatorul de transport. 

Transportatorul isi rezerva dreptul de a  modifica termenii si conditiile de calatorie în orice moment. 

Legea aplicabilă acestor conditii generale si tuturor operatiunilor efectuate prin intermediul acestui site sunt guvernate de legea franceză: în cazul crearii unui litigiu, competenta revine Curtii din Paris. 


Toți clienții trebuie să respecte termenii și condițiile de transport. 

Imposibilitatea de a face acest lucru, va justifica drepturile clienților la despăgubiri, restituiri, și servicii alternative. 

Acești termeni și condiții trebuie să fie citite și convenite înaintea  achiziționarii serviciilor de transport de catre client. 

Toți clienții care utilizează serviciul de transport trebuie să fie în posesia unei confirmari imprimate a transferului rezervat / voucher. 

În cazul în care clientul nu are o confirmare imprimata, transportatorul își rezervă dreptul de a refuza călătoria sau de a cere plata tarifului complet, la ratele publicate pe site-ul transportatorului. 

In cazul in care transferul rezervat este anulat din cauza unei forte majore, AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS este scutita de orice responsabilitate, respectiv despagubire.  

Fiecare client trebuie să verifice că detine toate documentele necesare pentru efectuarea călătoriei sale. 

 

Procedura de rezervare 

Serviciu de transport poate fi folosit numai prin rezervare prealabila zilei efectuarii transferului. 

Transportatorul este obligat prin Legea de transport franceza din 11/2/1986, articolul 5, sa detina o proba care sa ateste clar numele si destinatia clientilor sai.  

Rezervarile efectuate de catre clienti vor fi acceptate in masura respectarii conditiilor  impuse de operatorul de transport. 

Clientul este responsabil a se asigura de validitatea si corectitudinea tuturor informatiilor furnizate in momentul efectuarii rezervarii. 

O cerere de rezervare nu trebuie considerata acceptata sau confirmata pana când clientul nu a primit un e-mail / fax de la operatorul de transport. 

Prețurile indicate pe acest site sunt in euro si includ toate taxele, dacat daca, in mod expres, nu se prevede altfel. 

Orice comanda sau rezervare va fi confirmata numai dupa plata integrala sau achitarea unui avans in valoare de 25 € prin cardul de credit, folosind sistemul de plată securizat PayPal pe site-ul de transferuri AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS. Valoarea avansului este dedusa din pretul total, in momentul achitarii restului de plata. 

După efectuarea plății, AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS va trimite o confirmare prin e-mail: acest voucher trebuie să fie imprimat ca dovadă de cumpărare și trebuie să fie prezentat la furnizorul de servicii. 

 

Restricții de rezervare 

Serviciul oferit de AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS este disponibil pentru clientii care pot indeplini si respecta cerintele si restrictiile prevazute de catre companie.

Serviciul de transport tip shuttle este posibil zilnic, doar intre orele 6 si 20, pentru celelate ore efectuandu-se transportul doar in mod privat.

Pentru transferurile de la orele tarzii sau in zilele de sarbatoare, rezervarea se face cu cel putin 5 zile in avans si nu se considera validata decat in momentul confirmarii ei de catre transportator. 

În cazul în care clientul dorește să fie transportat la / de la o adresă din suburbiile Parisului fara sa fi specificat acest lucru in prealabil si sa ii fie confirmata comanda, transportatorul își rezervă dreptul de a refuza o astfel de cerere sau, în cazul in care efectuarea acestui transfer este posibila, transportatorul va cere o plata suplimentara. 

Această sumă este variabilă în funcție de ora din ziua transferului, locația și distanța care trebuie parcursa pana la adresa indicata de client. 

 

Rezervari: plangeri, rambursari și anulări 

Toate plângerile prin care se solicită rambursarea / compensarea trebuie să fie scrise, printr-un e-mail sau prin poștă și trimise la adresa operatorului de transport. 

Acestea vor fi investigate și o decizie va fi luată în termen de 28 de zile de la primirea plângerii. 

Până in momentul in care plângerea nu a fost complet investigata, transportatorul nu va accepta nicio responsabilitate. 

Transportatorul va face tot posibilul pentru a se adapta cererii modificate de catre client; cu toate acestea transportatorul își rezervă dreptul de a refuza orice amendament. 

Orice comanda poate fi anulata (sau modificata), cu titlu gratuit, dar numai prin trimiterea unei cereri la Aero Shuttle Paris, la următoarea adresă: office@aeroshuttletransfers.org. 

Orice modificare trebuie să fie solicitata, ori de câte ori este posibil, cu cel puțin două zile înainte de ziua transferului. 

Pentru orice anulare facuta de client, transportatorul va restitui clientului garantia in suma de  25 € daca acesta va anula transferul rezervat cu cel putin 2 zile înainte de ziua programata efectuarii transferului; nicio restituire nu se va efectua de catre transportator daca anularea s-a facut in ziua precedenta sau in ziua in care trebuie sa se presteze transferul. 

 

Plata 

Vă rugăm să rețineți că efectuarea unei comenzi sau rezervari pe acest site înseamnă un consimtamant deplin și irevocabil al termenilor si conditiilor prevazute: prin urmare, clientul este de acord, fie să plătească o garanție de 25 de euro, prin intermediul PayPal pentru toate rezervarile confirmate și comenzile efectuate on-line sau sa furnizeze numărul cardului de credit, cu toate detaliile aferente necesare pentru a efectua plata pentru rezervare. Garanția de 25 de euro este inclusa în prețul total al transferului și se deduce din pretul total al transferului dus sau dus-intors. Clientul plătește restul de preț în numerar, atunci când ajunge la destinația convenita. 

Toate serviciile achizitionate de catre cumparator, trebuie sa fie garantate de catre transportator. 

Clientul trebuie să imprime confirmarea transferului / voucherul, din momentul rezervarii si sa o arate transportatorului, la solicitarea acestuia, la data transferului. 

Clientul trebuie să se asigure că a imprimat numarul necesar de vouchere, pentru fiecare transfer solicitat, in cazul in care sunt mai multe transferuri. 

• În cazul în care clientul nu are dovada rezervarii transferului la el, transportatorul isi rezerva dreptul de a-i solicita pretul intreg, prevazut pe site, fara nicio reducere.  

 

Copii 

Pentru toți copiii care ocupă un loc, se va solicita tariful prevazut pentru un calator. 

 

Datele cu caracter personal 

Datele cu caracter personal vor fi folosite numai de către operatorul de transport și nu vor fi transmise unei terțe părți, cu excepția autorităților guvernamentale și de aplicare a legii ar trebui să se facă o astfel de solicitare. 

 

Procedura de sosire 

Clientul trebuie să urmeze procedura corecta, indicata de catre transportator. 

Procedura de sosire este întotdeauna clar indicata în confirmarea rezervării trimisa clientului de către transportator; 

În cazul în care totusi intervine o problema, vă rugăm să ne contactați la 

Tel: +33 675305439. 

Clientul va fi direcționat către un punct de întâlnire prestabilit, unde va fi asteptat de catre transportator.  

Dispecerul operatorului de transport va determina când vehiculul poate părăsi aeroportul si ordinea in care clientii vor fi lăsati la destinație. 

 

Sosiri târzii 

Transportatorul va aștepta până la o oră după ora de sosire prevăzută transferului. 

După acest timp, transportatorul va încerca să transfere clientul sosit cu intarziere, dar nu isi asuma nicio responsabilitate în cazul în care acest lucru nu este posibil. 

Transportatorul nu este răspunzător pentru orice costuri suplimentare pe care o sosire târzie le pot provoca clientului. 

 

Procedura de plecare 

Clientii trebuie să sune la operatorul de transport cu cel puțin 24 de ore înainte de plecarea lor de la Paris să-și reconfirme timpul lor de pick-up. 

Clientii care folosesc serviciile operatorului de transport pentru a reveni la aeroport, trebuie să respecte timpul de pick-up oferit de operatorul de transport, care va fi întotdeauna un minim de 3 ore inainte de plecarea zborului. 

În cazul în care clientul este pregatit la timpul convenit, transportatorul va aștepta cel mult 10  minute înainte de a pleca de la adresa clientului. 

După acest timp, operatorul de transport nu mai este responsabil pentru transferul clientului și își rezervă dreptul de a nu returna acestuia eventualele sume incasate pentru efectuarea acestui transfer. 

Transportatorul nu este responsabil pentru cazurile in care clientul  rateaza un tren / o întâlnire / o conexiune de zbor. 

 

Grevele și demonstrațiile 

Transportatorul nu este responsabil pentru  întârzierile de zboruri, zboruri ratate, anulate și costurile suplimentare suportate de catre client din cauza grevelor, actiunilor industriale si a demonstratiilor, care pot avea loc atât în ​​Franța cât și în întreaga lume. 

În astfel de situatii, transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica confirmarea rezervării cu datele care se impun din cauza evenimentelor ce nu ii stau in putere.  

 

Conflictele & terorismul 

Transportatorul nu este responsabil pentru orice întârziere, zboruri ratate, nici pentru consecintele acestora; de asemenea, transportatorul nu este responsabil pentru costurile suplimentare suferite de client din cauza actelor de război și / sau a terorismului, care ar putea avea loc atât în ​​Franța cât și în întreaga lume. 

În aceste vremuri speciale, transportatorul își rezervă dreptul de a modifica confirmarea rezervării, de a o anula sau de a intreprinde orice alte masuri pe care le consideră adecvate. 

 

Siguranța la bord 

Toți clienții sunt obligați să respecte legile și reglementările locale. 

În conformitate cu legislația franceza, toți clienții trebuie sa poarte centuri de siguranță cat timp se afla la bordul vehiculului operatorilor de transport. 

Operator de transport / șoferul își rezervă dreptul de a refuza orice clienți care pot fi considerati improprii pentru a călători. 

Orice client caruia i s-a cerut să părăsească vehiculul de transport, la cererea conducătorilor auto sau care a refuzat îmbarcarea in vehiculul de transport, nu va putea solicita rambursarea si transportatorul nu va fi raspunzator pentru costurile suplimentare suportate de catre client. 

 

Scaune pentru copii 

Scaunele pentru bebelusi pot fi furnizate de către operatorul de transport, in limita stocului disponibil. 

Clientii care aduc propriile lor scaunelor pentru copii trebuie să își asume întreaga responsabilitate pentru montarea scaunului și siguranța ulterioară a copilului în acesta. 

Pentru clientii care folosesc scaune pentru copii va fi perceput tariful complet de adult. 

 

Bagaje 

Un client poate lua, de regula, in mod gratuit, un singur bagaj de dimensiune medie si un singur bagaj de mana, pe care il poate lua langa el in vehicul. 

Operatorul de transport / șoferul își rezervă dreptul de a solicita o plată suplimentară pentru orice bagaj suplimentar. 

În cazul în care nu există spațiu suficient pentru a lua un bagaj suplimentar, transportatorul isi rezervă dreptul de a refuza clientul pentru călătorie. 

Un tarif complet pentru bagajele suplimentare poate fi obținut de la transportator. 

 

Pierderi / Pagube 

Transportatorul nu este responsabil pentru orice pierdere sau deteriorare a bunurilor clienților, care pot apărea în timpul transportului, la încărcare sau la descărcare. 

Obiectele pierdute si găsite la bordul vehiculului de transport trebuiesc colectate de către client de la sediul transportatorului. 

Articole neridicate în termen de 2 luni de la transportator, nu vor fi pastrate. 

 

Animale 

Transportatorul își rezervă dreptul de a clasa toate animalele ca elemente suplimentare. 

În cazul în care nu există spațiu suficient pentru a lua orice element suplimentar, transportatorul își rezervă dreptul de a refuza clientul pentru călătorie. 

Un tarif complet de elemente suplimentare pot fi obținute de la transportator. 

Animalele mari trebuie să fie plasate în cuști și în partea din spate a vehiculului. 

Anuntati din timp transportatorul in privinta bagajelor suplimentare sau a animalelor de companie.


Vehiculele pentru transport 

În situații extreme, transportatorul își rezervă dreptul de a înlocui vehiculele sale periodice cu mijloace de transport alternative; taxiuri, mașini, operatori microbuze alternative, care pot sau nu afisa sigla transportatorului.

 

Fumatul 

Clientii sunt informati ca in toate vehiculele furnizate de operatorul de transport fumatul este interzis. 

 

Adresa Carrier & Contact 

AERO SHUTTLE PARIS TRANSFERS, 2 Rue Rene Salle, 77500 CHELLES, Tel: +33 6 75305439



 
Calculati costul transferului
PLECARE:
DESTINATIA:
PASAGERI:
TRANSFER:
 
PRETUL: 0 €

Ai nevoie de ajutor?

Sunați +33675305439

Sau vezi Suport Clienti

 

Evenimente

Apartamente in chirie la Disneyland
    Compania Aero Shuttle Paris Transfers va propune, in colaborare cu partenerii sai, apartamente in chirie la Disneyland, situ...
2013-09-16 citeste mai mult

Clientii despre noi